خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/14 - 11:58
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
ابطحی در جمع دانشجویان پاکستانی:

غربی‌ها نمی‌خواهند کشورهای اسلامی در مدیریت دنیا نقش داشته باشند/ ضرورت راه‌اندازی رشته‌ صهیونیست‌شناسی در مجامع اسلامی

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس، گفت: کشورهای اسلامی باید با بصیرت افزایی و آگاه بخشی، اختلافات داخلی خود را حل و فصل کنند و در برابر رژیم صهیونسیتی متحد شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید مجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه ۱۴ آذرماه) در جمع دانشجویان پاکستانی حضور یافت و به تشریح دستاوردهای عملیات طوفان‌الاقصی پرداخت.



موازنه قدرت تغییر کرده است



ابطحی در ابتدا با اشاره به اینکه وضعیت میدان در سرزمین های اشغالی به نفع فلسطینیان است، گفت: اکنون موازنه قدرت تغییر کرده زیرا محور مقاومت توانسته در ابعاد مختلف پایداری کند.



وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها تلاش های زیادی برای پاکسازی غزه و مناطق اطراف آن کرده اند اما موفق نشدند؛ این سیاست در گذشته‌ نیز از سوی این رژیم اجرایی شد تا فلسطینیان از سرزمین‌های خود خارج شوند.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین اظهار کرد: فلسطینیان در شرایط سخت محاصره توانستند نیازهای خود را تامین کنند که این امر شکست مفتضحانه اطلاعاتی برای صهیونیست‌ها تلقی می‌شود.



ابطحی با یادآوری عملیات بزرگ سیف‌القدس در کرانه باختری علیه صهیونیست‌ها، افزود: در آن زمان رژیم اسرائیل مجبور شد شصت درصد نیروهایش را درگیر این منطقه کند و از غزه و حماس غافل شد.



وی گفت: این درحالی بود که حماس درصدد آماده کردن خود برای انجام عملیات طوفان الاقصی بود؛ این عملیات اسرائیل را نابود کرد لذا مشاهده می شود که غربی ها تلاش می کنند این رژیم مرده را زنده نگه دارند.



صهیونیست‌ها تاکنون ۵۳ میلیارد دلار برای مواجهه با عملیات طوفان الاقصی هزینه کرده اند



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس ادامه داد: تاکنون صهیونیست‌ها ۵۳ میلیارد دلار برای مواجهه با عملیات طوفان الاقصی هزینه کرده اند و پیش بینی شده اگر این روند تا پایان ماه میلادی ادامه یابد، این رقم به هشتاد میلیارد دلار خواهد رسید.



ابطحی با تاکید بر اینکه غربی‌ها نمی‌خواهند کشورهای اسلامی در مدیریت دنیا نقش داشته باشند، اظهار کرد: این مهم درحالیست که اکنون زمان تغییر این رویه فرارسیده است.



وی با بیان اینکه پاکستان به عنوان یک کشور اسلامی و عدالت‌خواه می‌توانند نقش پررنگی در آینده مدیریت دنیا داشته باشند، تصریح کرد: ما در حال نگارش تاریخ نسل های آینده هستیم؛ بر این اساس باید برای آینده بشریت جهان خوبی را ترسیم کنیم.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس بیان کرد: بر این اساس بصیرت افزایی و آگاه بخشی در همه کشورها از جمله پاکستان دارای اهمیت است؛ به عبارتی کشورهای اسلامی باید اختلافات داخلی خود را حل و فصل کنند و برادرکشی را کنار بگذارند و با هم در برابر رژیم صهیونسیتی متحد شوند. همه ما فرزند پیامبر اعظم (ص) هستیم.



ابطحی‌‌ تصریح کرد: امروزه باید با تیکه بر ظرفیت های علمی، زمینه شناخت بیشتر نسبت به صهیونیست و یهودیت فراهم شود از این رو مجامع علمی کشورها باید رشته مطالعات صهیونیست شناسی و یهودشناسی راه اندازی کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 372548
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار